Tuesday, May 19, 2009

Slow Day, And Mak Aii Segann

yes it is. seriously, internet slow, aku pun slow, sekola pon boring. byk menguap jwb test.
anyway, haahaa i was really spazzing out at school tadi. dalam dewan. budak moral gile keling arr, dorang start test moral dulu. so cikgu pun suro budak moral duduk line 4S(1). so aku duduk arr tempat daus, sebab ingat die tak seda ke karang die kene halau by teacher arr. pas2 die seda, dia halau aku. soo, aku duduk la tepi alip lbj, study group kononnye. pdhal memekak.
so, kesimpulannya ustazah rase semuaorg bising, suro duduk tmpat masing2. orang yang duduk tempat aku broddy banta tu, so aku kene duduk tempat die sbb switch place en.


pastu wachim bangang ni duduk tempat die. so, aku duduk tempat nasir sebab igt ke die berak ke ape ke so lambat sikit masok. kebetulan die dah ontheway belakang aku dah. so aku duduk tempat iqram shautush kebab. and then ustazah jerit, 'amen(ke azeem aku xsure)! tak faham ke ape cikgu ckp! duduk tmpat masing2' haha :DD lpas tu iqram ni pun dtg kat aku. sebab die duduk dgn band die. aku dh spazz gile time ni ah. bile iqram dh sampai aku xbangun lagi ni. sbb tak tahu nk duduk mane. so duduk je la. die pun halau aku. so aku berdiri. lpas tu die ckp aku kene ganti tempat duduk keling tu. tempat yang sebenarnye wachim duduk. sebelum aku pegi iqram sempat lagi ckp, 'wey, mesti segan en?' aku pun lantas menjawab 'oh yess, aku malu gile time ni'. anyway aku duduk la situ. mendiamkan diri. sebab kelas belakang2 en so xkenal sape2 pun except karim ah. tapi karim jauh time tu.


so bace la buku agama. nasib aku bace time tu. sbb chapter yang aku bace last minute tu keluar kat soalan no 3. so syukur jugak la. kalau aku duduk je ngan alip or daus tadi agaknye aku tgk je test paper tu tak buat ape2 hahaha :DD at the end, sebelum ckgu bagi paper cikgu ckp suro duduk ikut urutan kelas. ahh leganye, so aku duduk belakang daus. lepas tu aku buat test tu, alhamdulillah dapat jawab semua.


and they all lived happily ever after. the end.
okay, arif signing out. because 90210 is on. kate kan tuesday. haha mampos arr org kate mcm anak dare tgk series tu. but i dont care. jessica stroup is in it. speaking of her. sekarang ni scene die tgh kene peluk dgn cikgu die. haha gile pervert lalalala :DD

No comments:

Post a Comment